Vinterjacka, Check.

Äntligen hittade jag en vinterjacka som jag ville ha och som passade mig.


Det blev en odd molly jacka:)

I alla fall,skolan som vanligt till klockan halv två,sen åkte jag till stan mötte upp min pappa och köpte vinterjacka! Ska bli skönt att inte frysa häcken av sig längre.
Nu är jag hemma och knaprar i mig detta:

mitt mellan mål,
Observera. jag har druckit upp all oboy nästan;D,
och smör på färska nyrostade mackor är det bästa som finns.

Nu ska jag städa mitt rum,sen bloggar jag om jag hinner så att säga.


Inläggets kommentarer
Postat av: Erica

Fin fin jacka fin fin färg! <3 Lik min(:



guuuuuuuuud va jag är sugen på rostat bröd nu!

2009-11-07 @ 17:55:34
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback