Shopping

Vaknade upp med viktor idag, fast har gjort det i mer eller mindre 2 veckor nu,så det är ingen nyhet för mig eller mina vänner.

Vi åkte till elgiganten och mötte upp hans mamma som skulle hämta sin tvätt maskin sen åkte vi till viktor och han och hans mammas kompis kopplade in den eller vad man ska säga.

Vi fortsatte vår "resa" till stan och köpte kläder, det slutade med.






Jag köpte:
Mössa
Väska
Väst

Och viktor köpte:
2 par jeans
en"taborthårpåbyxorna" grej.
(Haha so fail-fashion)

På tal om absolut ingenting så spelar viktor dota i min säng,och vilken sekund som helst slänger jag ut honom,
för dota+mitt rum=nej.

Nu ska jag kanske hoppa in i duschen om jag orkar, annars duschar jag imonbitti. Får se,om nörden ska spela dota hela kvällen så får han sova på altanen.
That's it


Inläggets kommentarer
Postat av: Nellie

tjena kexet, står du här och smular ;)

2009-11-01 @ 23:05:20
URL: http://nelliebengtsson.blogg.se/
Postat av: -

är du tillsammans med han viktor? och vart köpte du den fina väskan? :)

2009-11-01 @ 23:37:12
Postat av: Marre

Ja är tillsamans med viktor ja=) Jag köpte den faktiskt på herravdeliningen på HM, jag behövde en stor väska som liknar en "dator"väska. 399:- kostade den fett värt pengarna.

2009-11-02 @ 15:26:12
URL: http://marrelj.blogg.se/
Postat av: marre

Ja nellie, det gör jag;) haha .. tänkte smsa dig och fråga om du ville ses! Men sjöälvklart är mobilen glömd.

2009-11-02 @ 15:26:47
URL: http://marrelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback