Fan vad sämst jag är...

Tro det eller ej men jag har faktiskt inte uppdaterat min blogg på EN VECKA, BAD.
Men jag har så otroligt mycket att göra att jag inte ens fattar det själv. Veckan har gått otroligt snabbt.

Under denna veckan har jag inte gjort något speciellt mer än att vara med viktor eller vakna upp med honom.
Igår åkte viktor till trollhättan:( Men jag stannade kvar hemma hos viktor, och hjälpte hans mamma och hennes vännina att städa hela lägenheten, sen kollade vi idol och käkade popcorn, så tog jag 10 bussen hem.

Idag blir det ett firande för Moa som fyller sweet 16 imon. Ska snart in till den stora staden med Linn och köpa kläder jag ska ha på mig ikväll och självklart en fin present till Moa.


Ser ni kortet? Det är ju faktiskt jag i viktors rum. Sötnos.

Åh vet ni vad jag fick, jag var nästan förtvivlad eftersom min perfyk höll på att ta slut, viktors mamma räddade mig i siste sekund, jag fick fyra perfymer av henne, en Naomi Campbell, Emporio Armani, Christian Dior och en hugo woman. :D



Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback