Det blev ingen vikki,utan bara..

Emil och viktor.
Fick ingen bild, tänkte inte på det då. Men vi satte oss på NK och fikade på expresso house,jag tog en STOR chailatte som var efterlängtad(L)

Efter vi fikat, skildes vi åt, jag och viktor åt viktors håll och emil åt hans håll... Det var deprimerande,haha ( Fingrar i kors bakom ryggen )
Vi åkte hem till viktor och hämtade hans dator eftersom han ska sova här inatt.

Han ligger i min säng och ska göra om deras bloggdesign,så tog han mina stilmallar och kodmallar så nu är booisofsweden en marrelj.blogg.se blogg *gilla*

  • Viktor i ett enda nötskal

    Detta är då viktor innan vi skulle ut och köra moped i lördags,
    då jag linn och viktor nästan blev äggade av en liten volvo som kan slirandes med 5 idioter i bilen som hade halloween masker på sig,men kul som fan var det haha.
  • observera,han hade inte på sig DEN hjälmen när vi åkte. Tack gode.


Inläggets kommentarer
Postat av: Emil

espresso* jävla nååb :D

2009-11-03 @ 17:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback