Blogginlägg!



  • Lugn och sansad dag.
  • Vaknade upp hos Linn
  • Åkte hem till mig
  • Såg på green mile
  • Linn gick hem
  • Jag tog kort för att fylla ut bloggen lite
  • Och viktor kommer om 10 minuter.

Så har min dag sett ut,och kommer att se ut.

Igår var jag inne i stan med linn och skulle hitta något fint till Moa och något jag skulle ha på mig tills ikväll,men jag sprang runt som en DÅRE i stan med FEBER och hittade ingenting, jag kände att jag inte kunde åka ifrån stan utan att ha köpt något, för då skulle mina pengar gå på godis,dyr nattmat så jag köpte:

Lösögonfransar "redan använda på bilden". Men kan användas flera gånger
Rosetter "det ska vara 4 st men en har jag redan tappat bort!"
Ring "en stor som ser ut som ett björnbär typ"

Oja och nöjd var jag,för när jag skulle till Moa gick jag med LÅNGA fina ögonfransar,röd rosett i håret+vågit hår rött läppstift och halsband,svarta byxor,svart volanglinne.

Nu ska jag möta min kära pojk som kommer med bussen


Inläggets kommentarer
Postat av: michaelajansson

tänkte bara höra vart du har köpt rosseterna? :)

letat efter sånna överallt, men inte gjort några framsteg x)

2009-11-27 @ 17:44:23
Postat av: mariana DG

sjukt fin & galet fin bloggdesign :)

2009-11-29 @ 22:38:45
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback