Så här slipper man riva ut hela gaderoben på morgonen


Plagg 1: Mjukisdressen, tas på på morgonen direkt när du vaknat. ( Användbar för kvällen om du ska ut och röka eller gå en promenad står de bekvämaste skorna under)

Plagg 2:
Ett plagg du gillar väldigt mycket som du skulle kunna tänka dig ha på dig dagen efter.

Plagg 3:
Ett annat plagg ifall du ångrar dig på morgonen och inte vill ha det som du valde ut igår hänger ett annat supertrendigt plagg brevid.

This is like I do it


Inläggets kommentarer
Postat av: louise

Hej, jag har en fråga :)

du skulle inte kunna fixa min header med den länken du har på din blogg för jag fattar inte hur man ska göra :) hör av dig!

2010-01-15 @ 20:47:16
URL: http://fattybom.devote.se
Postat av: Ellen

Jag gillar verkligen hur du klär dig! :D

2010-01-15 @ 23:17:02
Postat av: Marris

Louise, Det är inte headern som är tagen från hemsidan utan själva bakrunden:) Det var viktor som fixade det kan kolla med honom hur han gjorde så lägger jag upp det på bloggen:)

2010-01-16 @ 11:28:48
URL: http://marrelj.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vart kmr mjukisdessan ifrån? Bra blogg!

2010-01-19 @ 19:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback