Jag älskar dig

du hör det vare dag älskling, men jag upprepar det: Det är du som är mitt leende på läpparna just nu, du och mina underbara vänner. Du sitter stenhårt i mitt hjärta och det vet du redan. Jag hade tappat hoppet om kärlek, men där dök du upp, UTAN TRÖJA. Haha... Öppnade dörren till festen din kompis bjöd mig på, och där står han världens finaste kille, killen jag minst anade skulle bli min. Men nu sitter du här brevid mig, ler mot mig. Du ligger brevid mig varje natt, VARENDA natt. Det gör mig till mig, du får mig att känna mig speciell när du säger till mig på morgonen på dagen på kvällen hur vacker och underbar jag är. Snart har vi tillbringat fyra månader tillsamans, och det känns bättre och bättre för varje dag som går. Jag älskar dig

Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback