Isen sprack och vi träffade på en älg

Till att börja med så kom vi till isen gick ut en bit och satte oss, helt plötsligt uppstod det ett bubbel men vi tänkte... Ärs skitsamma. Efter någon minut lät det mer och mer sen blev det ett uppehåll sen började det knaka och det bubblade hur mycket som helst så utan att tänka på att våra värde saker låg där sprang vi allt vi kunde, men.... sakerna låg ju kvar? Vi stod och darra hur länge som helst och skrattade som två.. vet inte vad? Men vi hämtade sakerna till slut.

När vi skulle gå hem till mig började det prassla i skogen och jag bad Linn vara tyst någon sekund, där står en ÄLG? Mitt inne i skogen. Jag bad linn stå helt stilla, Men Idioten började ju skratta för att hon var så nervös, till sist sprang jag allt vad jag kunde och linn kom efter mig med äpplet i handen och skrek och skratta....

Fy vilken kväll det låter inte så läskigt men tro mig DET VAR DET.


How cute? Zero

Mysigt tills isen sprack


Inläggets kommentarer
Postat av: Johan

Bara -2 nu inte konstigt att isen bryts, tjockis!

2010-01-15 @ 00:05:31
URL: http://studt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback