Blogg? Vad är det?

Kom på att jag har en blogg idag.
-Och kom på att jag har glömt att visa er lite saker.

-Kom också på att jag ska göra ett videoinlägg idag.

-Sist av allt kom jag på att kameran är typ trasig eller något när jag sätter på den så står det "kortet är låst" eller något sådant.

Men by the way, här är jag. Och ni minns väl mobilen jag skulle få?
Har bara tre ord för den: DEN ÄR GRYM


Inläggets kommentarer
Postat av: Felicia

När det står att "kortet är låst" eller något sånt, så kan det vara minneskortet. När min kamera strulade så, så tog jag ut minneskortet hittade en liten "hasp" som kan dras åt sidan, och om det händer så låser man kortet.



Så prova att ta ut minneskortet och leta efter en liten hasp typ på sidan, och dra ner/upp den om du hittar den och kolla om det löser problemet! :)

2010-01-29 @ 01:01:49
URL: http://feyroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback