I'll fucking give up!

Jag börjar blogga på nattstad. Har gjort mig en blogg där, men ska fixa den ändra design. Lära mig hur allt fungerar och så vidare.

Jag är så trött på blogg.se som ständigt krånglar. Antingen går det inte att logga in,lägga upp bilder, skriva, lägga upp ett inlägg ändra storlek på text. Plus ett STORT PLUS att när man ska byta design så blir den alltid fuckad och man måste ta hjälp av en proffisionel designkunnig människa. JAG ÄR BARA SÅ ARG PÅ BLOGGAR.

BLOGGAR HIT BLOGGAR DIT, som desutom är dom mest tråkigaste bloggarna i värden.
Blogg? Jo det är från början en sida för dom som vill ha ut sina åsiker, men 90% av alla bloggar består av, dagens outfit,smink,vad jag har gjort idag.

Jag ska absolut inte säga ett piss om det jag just skrev för jag har hamnat i skiten själv, jag har fastnat i det där med blogg, jag läser flera bloggar varje dag jag bloggar varje dag, i varenda tankesätt jag har så är blogg med.
Sen får man ett adrenalinkick typ när man ser hur mycket statistiken ökar,hur kommentars rutorna ökar. Och måste blogga. Then you're stuck and stuck in blogg is my fucking name.

Tyck inte att jag är dum i huvudet nu för jag skriver detta mest patetiska inlägget jag någonsin gjort sålänge jag har min blogg.
Jag har faktiskt stuff innanför pannbenet.

 



Kommer säkert tappa läsare när jag byter, men allt är till för att byggas upp igen

Observera.

Och ni som bloggar på blogg.se Lika bra ni ger upp ni har ingen chans endå att komma till topplistan sålänge jag har varit medlem har SAMMA personer varit på topplistan dvs kenza och dom. Blogg.se ger inte andra läsare en chans för att allt kretsar runt Kenza.


Inläggets kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din blogg på nattstad då!? :D

2010-02-09 @ 23:51:48
Postat av: Linnea

Men du som har nattstad, måste mn vara 16 för att få blogga där? och jag kommer fortfarande att läsa din blogg :)

2010-02-10 @ 17:37:04
URL: http://liw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback