Detta köpte jag idag!

Ni undrar säker ifall jag verkligen är dum i huvdet att jag sprang runt i stan i 2 timmar och hittar detta?
JA, mina goingar det stämmer. Vissa säger att dom har beslutsångest fast dom menar det inte så mycket som jag gör. JAG HAR BESLUTSÅNGEST. En grov sådan.
Har testat säkert 20 plagg idag, och det var bara denna som satt bra på mig? Jag har nämligen en väldigt konstig kroppsbyggnad.

Inläggets kommentarer
Postat av: Hanna

vart kmr skjortan ifrån? :D

2010-02-07 @ 13:50:24
Postat av: Linnea

Fin och bra blogg :) Men hur får du så att det blir en design när man sak kommentera och en annan när din ''blogg'' är?

2010-02-07 @ 14:05:46
URL: http://liwo.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köpte du det fina armbandet?

2010-02-07 @ 15:19:17
Postat av: Anonym

sv. Skjortan kommer ifrån Tessie

sv. ARmbandet kommer ifrån Kapphal:)

2010-02-07 @ 15:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback