Säg vad du vill

Fick ett gulligt SMS av en gammal polare
"sluta lek den fina flickan, när jag vet vem du egentligen är"

Vi umgicks för ett årsedan,hur var jag då? en blanding mellan en stor jävla fjortis och någon jävla kickersbrud?
Och nu ett och ett halvt år senare, är jag för första gången på 16 år mig själv. För första gången på 16 år riktigt jävla glad, inga besvär eller någonting,när man är riktigt jävla lycklig får man bättre självförtroende.

Och vad du nu menar med den "fina" flickan,menar du alla kläder jag betalat själv med mina egna pengar? eller menar du att jag bryr mig om vad jag har på mig? Förklara dig. När jag frågar dig varför,kommer du med svar som inte ens passar in?

"det är inte bara jag som tycker det"
Vad menar du när du säger så? Vill du att jag ska bli ledsen? Sårad? Eller fatta hur misslyckad jag egentligen är?
Det är NU jag har slutat bry mig om vad folk säger,innan levde jag på allt skitsnack folk sa.



Såhär mycket bryr jag mig om vad du säger:)
Puss på dig(L)


Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback