Outfit för promenad


(Ber om ursäkt för min proppfyllda gaderob,jag ska köpa en ny)

Tröja - Moas, Gina tricot.
Klänning - Gina tricot.
Leggins - Moonson
Converse - Stadium XL
Halsduk - Zara

Dax för en kvälls promenad med Linn. Ska ta bussen ner till henne snart,så ska vi gå hem till mig.
Sen sover hon här.
                                                                                                                               
                                                                                                     

Inläggets kommentarer
Postat av: Karin

tack:) din är också fin!

2009-10-14 @ 19:53:46
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Erica

2009-10-16 @ 00:34:13
Postat av: Erica

Haha jag kan snart inte titta på din blogg längre, börjar bli fruktansvärt avundsjuk på dig. Du är sjukt snygg och dina kläder och din stil skulle jag kunna döda för. Jag säger då bara det, SNYGG!!!!!!!!

2009-10-16 @ 00:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback