Linnsilicious.blogg.se

- Jag är trött
- Jag är sur
- Jag är ledsen
- Jag är besviken
- Jag är sämst.
Ungefär så låter det i mitt huvud varje dag, kan förknippas med EMO utan rakblad.

Så att för istället tänka negativt,ska jag tänka motsattsen.
- Jag är pigg
- Jag är glad
- Jag är inte ledsen
- Jag är inte besviken
- Jag är bäst.

Gå in på linns blogg, där är det ett inlägg om en brabok.
Den idéen är väldigt smart. Och ska påbörja min brabok snart.

Står mer utförligt på Linns blogg.

Påtal om BRABOK,så är linn väldans bra. Och den starkaste människan jag känner.


Inläggets kommentarer
Postat av: Linnsi :*

big love .

2009-10-12 @ 19:28:19
URL: http://linnsilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback