KOM HEM DÅ

Viktor är fast i någon jävla håla som inte ens tillhör Sverige.

Idag är det rock middag tjejer!
Marre Moa Fillan Josse Rebecka Sofia Anna Jennifer Amanda Julia.. (infälld Linn,som inte kan vara med..) Men det blir fler tjejkvällar och då ska tamefan linnsi vara med.


Min spotify lista.

By the way,igår. Så såg jag på filmen Shawshank för andra gången på mindre än 1½ vecka.

Filmen ser ut såhär. Handlar om ett fängelse som heter Shawshank och den är absolut den bästa filmen jag sett. SE DEN! Jag tvingar er.


Snart ska jag börja locka håret, imed att det ska vara affro+jätte jätte lockigt. Så det kommer ta sin lilla tid.
Men innan det MÅSTE jag städa mitt rum


Inläggets kommentarer
Postat av: :*

NÄSTA GÅNG ÄR JAG MED !

2009-10-10 @ 13:21:34
URL: http://linnsilicious.blogg.se/
Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Tack så mycket! :)

2009-10-10 @ 15:14:39
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback