Jag önskar att de kunde regna pengar från himlen

 

  • Kan det inte bara REGNA pengar från himlen så jag kan köpa mina jävla primebots och alla kläder som läskas i affären.
    Primebootsen är halvt lösta,bara alla dessa snygga kläder jag ser i affärerna och man vill ju bara springa in och råna alla affärer i hela Göteborg.

  • Jag vill också att vi inte ska ha så många prov.
  • Jag vill ha alla MVG.
  • Jag vill rakpermanenta mitt hår för att slippa platta det varje morgon.
  • Jag vill lära mig spela jätte bra gitarr,och kunna sjunga.
  • Jag vill ha fint och jätte långt hår

 

När gud endå skapade mig,varför kunde han inte ge mig dessa saker.


Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback