Igår var det party

Igår var vi hos Metin,jag drog med mig Linnsan dit. Men den tråkiga tjejen skulle hem redan vid 10 för att mecka lite saker hemma. Men jag träffade en gör snäll tjej som jag aldrig träffat innan Sandra hette hon och jag satt och pratade med henne resten av kvällen,när klockan blev 20 i 1 så följde viktor mig och simon ner mot bussarna sen åkte jag hem till linn och där var bäckman clingo oliver andreas och självklart linnsan. Men sen blev jag så otroligt trött så jag ignonerade alla andra och gick och la mig.

Har bara en bild från igår kväll och det är på mig och viktor

Du är grym polarn

Har precis städat mitt rum,dvs dammat damsugit städat gaderoben bytt sängkläder och så vidare. Nu kommer min pappa in med spaghetti och köttfärssås,men jag är ine hungrig,men får väl äta endå för att vara artig.
Jag ska strax hoppa in i duschen,och kanske på bio ikväll. Om inte det blir av så åker jag väl in mot staden endå.

"Stumpan,skriv hur mycket du vill om mig. Jag bryr mig inte:)"

Inläggets kommentarer
Postat av: seemun

haha duvet somnade på bussen hem sen.

vaknade halv 4 nånstans åt helvete på sista turen.

mamma fick hämta mig, 45 minuters bilfärd haha

2009-10-04 @ 13:59:01
URL: http://rullstolsnisse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback