Haaallå elleeeeeeeeerrrrrrr

Jag kom precis hem från staden Göteborg som Viktor sken upp i sin nya outfit. Vi var och fikade på franks och jag försökte plugga biologi men det enda jag lärde mig (som viktor lärde mig) var att snubben som kom fram till relativitetsteorin är Albert Einstein och inte Astrid Lindgren. Nu ligger jag hemma i min säng och reflekterar över hur galet snygg Viktor är, jag menar, dom ögonen baby, dom smälter solen. Hans telefonnummer säljes till högsbjudande (utgångspris 200:-).



I vilket fall som helst, jag vill hälsa till min familj, mina vänner och mina råttor där hemma, jag älskar er! Nu ska jag lägga mig i min säng och försöka läsa min boooooook som jag måste läsa,
chacha marres blogg pussar VIKTOR MJAAU!!

Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback