Goa nyheter

Igår var jag på kungmässan med pappa och kollade in och testade prime bootsen. Svänger nog förbi dom nästa vecka,och köper dom. För jag kan inte hålla mig längre.

Förlåt för ett tråkigt inlägg.

Inläggets kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! jag kolla dina gamla inlägg o fick syn på din bruna fransväska.. har sett den på hm men inte med axelremsband, hur har du fixat det? :) hoppas du svarar

2009-10-16 @ 16:44:54
Postat av: Svar!

Hallå Hallå:) Ja tog de från min burberry väska jag hade hemma. Men köp inte den bruna,man tröttnar så sjukt mycket på den imed att den inte matchar till någonting! Köp hellre den svarta:)

2009-10-16 @ 19:10:33
URL: http://marrelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback