Ett god natt inlägg

Jag är trött,jag ska sova så underbart skönt.

Nackdelar med morgondagen

  • Det kommer att vara kallt på morgonen
  • Jag har redovisning i engelska

Fördelar med morgondagen

  • Det är bara fyra dagar kvar till lov
  • Jag har sov morgon
  • Jag slutar tidigt

Jag ska uppdatera så ofta jag kan.
Minst 2-3 gånger om dagen,jag lovar.






Inläggets kommentarer
Postat av: Josefine

Min kompis visade mig Booisofsweden-bloggen och såg ett videoinlägg och en länk till din blogg, men i det videoinlägget hade du en svart jacka ? får man se en bild på den och vet du någonstans det går att få tag i någonting liknande.. väntar på svar (A)

2009-10-18 @ 23:38:09
URL: http://jossefinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback