Claudia 16 år

Som sagt, Claudia en utav mina närmsta fyllde år igår eller vad man ska säga, i och med att klockan har passerat 12,och jag vet jag har vart snål med inlägg. Men min vecka har vart fullspeckad och det är inte kul att läsa inlägg utan bilder det vet jag själv. URTRÅKIGT. Glömde min laddare och min USB sladd hemma så kunde inte uppdatera något i skåne.

Kom hem från en lyckad kväll hos Claudia, med ett glatt firande. Och självklart en MASSA bilder. Men eftersom att det var BT som höll i kameran blev det mest kort på oss två. Men några enstakade bilder på de andra kan jag allt klämma fram.

Jag och Matilda bt satte oss utanför ett tag och pratade lite,och tog en massa kort.










Ps. Bilderna från skåne lägger jag upp imon, jag glömde min mobil hos viktor idag.


Inläggets kommentarer
Postat av: Anonym

haha all den där frukten såg fett god ut :C

2009-10-31 @ 01:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback