Började halv 9 slutade halv 2

Ganska ballt,skulle sluta halv fem idag egentligen. Men slutade halv 2. Igår slutade vi klockan 12 och började klockan 10. Imon börjar vi klockan 10 och slutar kvart i 3 om jag inte minns fel.

Men jag får .. vet inte vad på alla arbeten + prov vi har.
Denna veckan:
Stort naturkunskapsprov
Inläming Mediekunskap
60 glosor i engelskan
Glosor i spanskan
Inlämning ekosystem

Och idag fick jag IG på matte provet det kan verkligen inte bli bättre,fick säkert IG på kartkunskapsprovet med och jag KOMMER att få IG på naturkunskapsprovet.
Jag är ganska halvdöd

Och du Danni,jag älskar att du alltid tar så sjukt snygga bilder på mig.


..... och på linn

Inläggets kommentarer
Postat av: J U L I A - foto & bloggdesign

å tack :D

2009-10-06 @ 15:40:08
URL: http://juliahedenskog.blogg.se/
Postat av: Sara S

så sjukt söt är du! Och dina ögon är så fina.

2009-10-06 @ 17:01:03
Postat av: Linnsi :*

Dör .

2009-10-07 @ 21:05:40
URL: http://linnsilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback