Anonym: Vart kommer du ifrån?

Fick en kommentar av en anonym läsare, och blev lite förvårnad imed att jag aldrig fått den frågan
via internet innan,imed att jag ser svenskare ut på bilder än vad jag gör i verkligheten.

Men sanningen är den att min mamma är spansk,men kom till sverige långt innan jag föddes.
Och träffade på min pappa här i Sverige,och han är svensk.

Så frågan "vart jag kommer ifrån" är ganska enkel,imed att jag är född i Sverige.
Men utseendemässigt har jag fått ALLT ifrån min mamma. Jag har en 18 årig bror som ser hel svensk ut. Blåa ögon och så vidare,medans jag har fått allt från mammas sida.
Folk chockas ofta när jag säger att andrés är min bror för vi är väldigt olika.


Gör ni också det?


Inläggets kommentarer
Postat av: Grannen saaajmon ;D

Satan vilken fin bild (den när du är utomhus!) på dig marre <3

2009-10-31 @ 19:31:54
Postat av: Marre Lj

Taack gubben:D:D

2009-11-01 @ 11:47:27
URL: http://marrelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback