Hmm


Såhär såg dagens outfit ut,
ELLER INTE.. Nu blev ni lite skraja va!
BTW. ursäkta för mitt stökiga rum

Rent ut sagt,såhär kommer min outfit se ut på lördag då vi ska ha ROCK middag med tjejerna i klassen.
Och jag hade nog mest panik av alla!
Vad ska jag ha  för kläder?
Hur ska jag ha håret?
Hur ska jag sminka mig?
Så satt jag nog i 20 minuter.

Men Linn min underbara klasskamrat tog med sig sina trasiga byxor hon hade på någon rock sak,eller a om man nu ska kalla det byxor. Så nätstrumpbyxor under det, mina boots och min brors "bandtröja"

Håret,ska jag locka i såna jävla skruvlockar,lägga över på en sida med löshår.

Sminket är ganska enkelt, vanlig sminkning med lite extra eyeliner. Jag och jossan kör på RÖTT läppstift.

 



Inläggets kommentarer
Postat av: Linnsi :*

snygga brallor, ska vi hångla ?

2009-10-09 @ 16:25:20
URL: http://linnsilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback