10 kr för varenda maträtt + sängkamrat



Hemma ifrån en trött dag i skolan.
Jag skrev nackdelar igår,jag måste bara stryka dom

  • Det kommer att vara kallt på morgonen
  • Jag har redovisning i engelska

    Idag var hela klassen på kungsmässan,imed att allt kostade 10 kronor på linneas.
    Jag käkade en texmex macka,en paj. Men fillan och moa käkade en jävla massa grejer.


    (Josefin,Felicia,Moa,Jag,Amanda)

    Idag ska viktor sova hos mig,men avslutade nyss vårt telefonsamtal och det kanske slutar
    med att jag sover hos honom imed att jag är ledig imon och jag orkar inte gå upp och det
    är närmare för honom.. jaja ni behöver inte vara delaktiga i våra diskusioner.


Inläggets kommentarer
Postat av: Nellie

vad det därför det var sån sjuk kö där idag! jag fattade ingenting, haha :-)

din blogg är bäst marre, plus på dej.

2009-10-19 @ 16:20:01
URL: http://nelliebengtsson.blogg.se/
Postat av: marre

Ja de var det:D Du är bättre nellan

2009-10-19 @ 16:42:50
URL: http://marrelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback