Sugen igen..

Nu är jag väl tillbaks HOPPAS JAG. Om jag kommer att hålla detta,förhoppningsvis kommer jag det!

Det som suger är att jag inte vet vad jag ska skriva? Typ, Tja idag var jag i skolan åkte hem sov vaknade gick till skolan åkte hem sov bla bla bla. IT SUCKS

Det är väl det jag gör nu för tiden, skolan viktor kompisar pluggar äter shoppar sover.
Men för att trösta er med något så att mitt inlägg inte blir så tråkigt, så skriver jag vad jag gjort idag, för idag har jag INTE åkt hem och sovit direkt efter skolan.

Efter skolan gick jag till kungsmässan med Fia becka och Linn vi kollade kläder sen drog fia och becka hem då fikade jag med Linn! Mysig tjej.
FÖRLÅT OM JAG INTE HANN TILL DIN DANSUPPVISNING! Som börjar NU.

Nu ska jag åka till viktor han ska fylla upp ett mysigt bad med ljus och massa mys!
I helgen var vi i Skåne MYSIGT.



Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback