Slut på en crazy och rolig julafton,imon blir det mer.

Nu har jag firat min FÖRSTA jul utan min egna familj. Det var kul och annorlunda.
Julklapparna jag fått hos Viktor, är:
Läppglans,Badkulor, ansiktsmask och ett JÄTTE fint armband som jag hade på mig just det tillfället jag tog kortet.
Vill ni veta vad Viktor fick av mig;D?
Jag köpte ett par björn borg kallingar,och på rumpan står det Marres. Så nu är det verkligen markerat att han är min! Underbara pojkvän.

This is so bad for me: Jag vet inte,men jag förväntar mig en massa julklappar av min familj.. men kommer bli besviken då jag inte får så många julklappar iår eftersom jag faktiskt tog mina såkallade "julklappar" i förskott....
Men det jag har fått i julklapp hitils är ju:
Det på bilden + halsband, Grejer av viktor, Lite smink, Primeboots, och en skidsemester med babe.

Nu ska vi tappa upp ett bad och använda badkulerna jag fått i julklapp idag.
TACK FÖR EN UNDERBAR JULAFTON

Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback