Sitter med hårfärgen i håret just nu

Jag öppnade min julklapp av viktor lite tidigare,och det visade sig att jag redan hade en sådan tröja fast en svart. Så för dom pengarna köpte jag löshår och hårfärg,för nu ska det bli en rejäl förändring!

OCH FÖR ER SOM INTE FÖRSTOD,
  Dåligt samvete får man när man får en present av någon som möglar i gaderoben, istället för att få något eller byta något som man är SUPER nöjd med, som desutom min pojkvän är eftersom han tycker jag passar bättre i långt hår

 Nu blev ni ganska förskräckta va när ni såg vilken färg det var på kartongen,den är inte ens lik den hårfärgen jag har i håret nu. Det är 2 helt olika färger.

Nu ska jag hoppa in i duschen och jag får sällskap:)


Inläggets kommentarer
Postat av: Johan

Nu blev jag nyfiken. Langa resultatbild då!

2009-12-09 @ 00:49:30
URL: http://studt.tk
Postat av: Anonym

herregud, skäms du inte över att lämna tillbaka en present? och att den dessutom är från din pojkvän? hade haft skuldkänslor resten av livet:S

2009-12-09 @ 01:01:35
Postat av: Anonym

håller faktiskt med lite där, jag menar att lämna tillbaka, och sedan köpa löshår, och hårfärg för pengarna, visst du gör vad du vill men håller med han/hon över mig, jag hade fått skuldkänslor:)

2009-12-09 @ 14:21:14
Postat av: Anonym

Vadå ska den ligga och mögla i gaderoben, DÅ hade jag fått skuldkänslor! Hellre vill jag ha en julklapp jag är riktigt nöjd med. Så det ni säger skiter jag i:D

2009-12-09 @ 16:29:11
URL: http://marrelj.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha de bra att du skiter i de , de inte meningen att du ska ta åt dig. de jag vill säga e att de e fult att göra så. riktigt fult, men sådana som dig lär sig aldrig sånt;). vf ska den ruttna? om du hade en likadan fast i en annan färg betyder d att du gillar den. knaas alltså, menmen. får nästan skuldkänslor åt dig haha

2009-12-10 @ 18:13:17
Postat av: Anonym

Lille vännen, jag gillade den det gjorde jag, men den jag har nu i svart använder jag aldrig :) så den skulle visst ruttna.

2009-12-10 @ 18:59:37
Postat av: Danni

ge fan i att hetsa era anonyma äckel! hon gör väl vafan hon vill me den presenten och hennes pojkvän är för fan lugn med det! han håller ju me henne fattar ni väl jävla pundhöven? så lägg inte era äckliga näsor i blöt.

love u girl

2009-12-11 @ 08:52:47
Postat av: Anonym

haha fattar inte va d spelar för roll om ja sätter ut mitt namn hon känner mig ändå inte?

men de klart att han ska säga att d lugnt, ofta han säger va fan e de me dig hur kan du göra så mot mig osv.

klart som fan hon gör som hon vill vi säger bara vad vi tkr ditt offer.

Oavsett vem man får sin present av så äre grovt fult att lämna tillbaka o köpa nåt annat, o hon gör d mot sin pojkvän liksom. well well. alla e olika, alla tycker olika o jag skrev va jag tyckte;)

2009-12-18 @ 20:16:17
Postat av: Danni

lilla vännen, va jävligt snäll och håll dina äckliga åsikter för dig själv. det är upp till dig om du är en sån jävla loser som tofflar efter allt och alla, får man en present som man redan har är det väl för fan klart att man gör nåt annat med den. det är ju fan elakare att INTE använda den. sa ta dina fula små fingrar och stoppa upp dom nånstans där solen inte skiner och kommentera inte denna blogg mer. puss och kraaaaaaam

2009-12-20 @ 18:59:53
Postat av: Anonym

hahaha :D , lol

2009-12-25 @ 16:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback