Vill du veta mer om mig?

Jag tänkte dra 5 saker jag älskar och fem jag hatar,och fem saker bara allmänt om mig själv Okej?

Jag börjar med fem saker jag älskar.
1. Risgrynsgröt eller också kallat tomte gröt, har älskat det sen jag var liten. Och blir som en liten 3 åring då jag känner doften av det när man närmar sig matsalen.


2. Jo,jag älskar alla djur. Exakt alla djur som finns. Fast det finns undantag,tex om det ligger en mask på vägen och jag springer fram och börjar klappa den och säga "åh vad söt du är" Nja,inte så precis. Men om någon skulle få för sig att döda den hade jag blivit bindgalen.

3. Jag älskar deppmusik! Lugn musik. Allt från westlife till mariah carey.

4. Kläder,fyfan jag hade kunnat skriva kläder på alla 5 punkterna. Jag köper kläder hela tiden. Så fort jag får pengar åker jag till stan eller kungsbacka och när jag åker där ifrån är alla pengar slut.

5. Den sista punkten,jag älskar små barn,bebisar. Speciellt svarta,dom är så sjukligt söta. Eller dom man ser på tv,hemlösa barn och så vidare. Jag hade kunnat adoptera allihop!

Jag fortsätter med det jag hatar

1. MÖRDARE! jag hatar mördare,vilket jävla liv mördare måste ha, att gå runt och ta livet av andras liv.  Sen jag var liten trodde jag att mördare ville stjäla andras liv så dom själva blir mer älskade. Jag minns att jag alltid hade en fråga att ställa " varför köper inte mördare sig ett liv istället för att stjäla andras " fick alltid svaret " om man hade kunnat göra det så hade allt vart mycket enklare "

2. Jag hatar också regn,regn förstör alltid mina dagar. Speciellt mitt nyplattade hår som sedan blir ett fågelbo alltihopa. Dvs (jag har krulligt hår).

3. Vad kan man mer hata? HAHA dryga lärare,som inte tål något jävla skämt. Sånna lärare som tar allt seriöst och man får hemrigning om man gör det minsta lilla. Det avskyr jag.

 4. Jag hatar fjortisar och PJ:s

5. Jag hatar att sitta i en biosalong
och höra hur andra hostar,pratar nyser smaskar och så vidare


Nu har jag skrivit om fem saker jag älskar och fem jag hatar. Nu ska jag skriva 5 saker om mig själv.
1. Jag måste alltid stå först i bamba kön oavsett vad.
2. Jag är jävligt envis och får utbrott om jag inte får som jag vill.
3. Jag hatar när folk stirrar på mig. Kan inte prata med en människa som kollar mig i ögnonen.
4. Jag äter hur mycket som helst,nästan lika mycket som min far.
5. Jag älskar att sova,om jag hade haft tid så hade jag kunnat sova bort mina dagar.

Inläggets kommentarer
Postat av: Din stora kärlek.

Men lilla maria.. Har inte din mor och far sagt åt dig att man inte får knö sig?:O

2009-08-09 @ 12:32:20
Postat av: Marre

Min stora kärlek,det har dom inte. Snarare lärarna;)

2009-08-09 @ 12:45:35
URL: http://marrelj.blogg.se/
Postat av: Emelie

hej, din nya blogg är super fin, vilken program använder du för att fixa din header och så ? :)

2009-08-09 @ 13:44:24
URL: http://emeliebengtszon.blogg.se/
Postat av: Marre

Tack tjejen! Vad bra att du påminde mig,det är flera st som har undrat det. Jag har precis gjort ett inlägg om hur jag gör. Enjoy it!

2009-08-09 @ 14:42:59
URL: http://marrelj.blogg.se/
Postat av: AlexH

vad fin blogg du har marre :D

& jag håller med i många av vad du tycker om punkter men jag hatar insekter iaf spindlar!!

2009-08-12 @ 11:10:42
URL: http://minialex.blogg.se/
Postat av: marre

Du med :D

Spindlar e en svag punkt för mig med!<3

2009-08-12 @ 13:56:11
URL: http://marrelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback