Vågar jag?

mamma köpte kavajen i spanien men vet inte om jag vågar ha på mig den. Vågar jag det?


Jag ville egentligen ha en svart,men det blev en grå. Tror jag ska ha den imon får se.

Här är den nya väskan som jag köpte igår med Moa.
Älskar den

Inläggets kommentarer
Postat av: erika

HA DEN! det är skitsnyggt och dey skulle säkert passa asbra på dig, ser dock inte så mycket på bilden men det är förmodligen skitsnyggt.

puss hjärtat miss you

2009-08-25 @ 00:11:06
Postat av: marre

antar att det är erika sundell eller? :) ack stumpan. Nu måste vi ses snart!!:D

2009-08-25 @ 07:00:03
URL: http://marrelj.blogg.se/
Postat av: ee

det är det! Ja det måste vi verkligen! vill höra allt om nya skolan och allting annat, det var alldeles för länge sedan nu. bara ta en fika eller något snart skulle vara mysigt. säg till när du är ledig. puss (L) & använd kavajen, det är jätte snyggt.

2009-08-25 @ 07:50:27
Postat av: marre

Jaa precis:) du har väl mitt nummer? Tack gumman =) får se om jag vågar haha Puss!!

2009-08-25 @ 20:46:51
URL: http://marrelj.blogg.se/
Postat av: e

jag tror det:) om du inte har bytt nummer, testar att skicka ett sms och om jag får svar så är det nor rätt :D! haha. puss hjärtat! vad sägs om måndag, inte nu på måndag, men måndag om en vecka. fika + stan o.s.v? :D

2009-08-28 @ 09:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback