En sjuk tjej


Jag vet,jag har varit väldigt off de senaste. Kan berätta varför.
Jag var i spanien 10 dagar kom hem var med mina kompisar mycket,sov hos linn i 5 dar var hemma i en dag sov borta och denna natten är kanske den 3dje jag sover hemma sen jag kom hem från spanien. + att jag är hur sjuk som helst,och har varit ute varje dag varje kväll och natt när jag vart sjuk med bara en tunika och en tunn jacka och något liknande dom andra dagarna. Så idag har jag ont i ryggen för jag hostat så mycket,jag har ont i näsan för jag snyftat så mycket jag har ont i huvudet så fort jag ställer mig upp,och jag har ont över hjärtat och det slår dubbelt så snabbt även om jag tagit det lugnt.


denna bilden är dock gammal men samma mat skall jag göra alldeles strax, det är inte smör på knäckemackan utan philadelfia.

Just nu laddar jag ner lite filmer och dom heter My best friend's girl och the rainmaker
Känns lite segt att sitta inne när alla andra är på stranden och blir bruna. Funderar på att fusk sola;) För min brunhet börjar försvinna lite nu,det gillar vi inte.

Aranäs! Jag Daniela och Josefin,vi börjar på drömskolan om någon vecka och jag är jätte nervös,vart i spanien och shoppat för mer än 2 000 och det var fett värt pengarna för jag fick galet mycket kläder.

Det slutade såhär,plus lite till!
Happy ending!

Nu ska jag se på min film 

 

Inläggets kommentarer
Postat av: Johanna L

Du är duktig du.. :)

2009-08-09 @ 14:53:25
Postat av: Marre

Danke

2009-08-09 @ 18:01:18
URL: http://marrelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback