Tog nya bilder idag

                          
       Hej,idag tog jag nya bilder,jag diggar dom såhääääääär mycket:)

men i alla fall jag var och Träffade Mathilda nu,så åkte vi upp till Kip och såg på när putterix spelade match med A laget.
Jag åkte hem efter 15 minuter,för jag skulle förberede morgondagen, Danielas mamma kom med ett bra förslag att jag fixar det jag ska ha på mig kvällen innan morgonen jag ska till skolan så slipper jag stressa så nu är allt fixat. Så imon blir det väl att vakna,äta,duscha,klä på mig,platta håret,sminka mig. Sen bege mig mot bussen.


Jag gillar denna bilden för min finne syns inte på den

Jag gillar inte Darin,men jag lyssnade igenom lite låtar som han sjungt och dom är faktiskt helt okej bra.


Ni får ett smakprov.

Hälsningar Marre

Inläggets kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA så jävla go

2009-08-18 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback