SP1B!

Börjar med att vi kommer in i klassrummet, upprop!

Läraren: Är David här?
Elev sträcker upp handen lite försiktigt och säger: Eh ja .... men jag heter egentligen Björn..
HAHAHAHAHA jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv,men det skrattade vi åt efteråt.

Vi åkte in till Göteborg med min nya klass och jag social som jag är hittar nya kompisar direkt,tvillingarna sofia och rebecca jag har inte lärt mig vem som är vem än, och självklart puuds lilla tjej Linn. Så sjukt goa tjejer.



Jag längtar tills imon(L)

Men nu ska jag duscha äta och lägga mig i sängen och läsa "När jag hör din röst" Det vill säga twilight 2

Inläggets kommentarer
Postat av: AlexH

jag ska fan också komma igång och läsa nu när hösten sätter igång, jag kommer ingen vart i boken!!

2009-08-25 @ 19:42:26
URL: http://minialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback