Skola + Stan

På onsdag fyller jag år gott folk

Idag var jag i skolan,och jag snubbla ner för dom tre sista trappstegen och vricka foten men den känns bra nu igen.

Moa tog en massa söta kort på mig, fast jag borde nog inte lägga upp bilderna jag tog på henne haha.
eller okej kanske en,fast hon kommer döda mig

jag tycker faktiskt att du är söt, så jag avslutar det med en romantisk bild

Efter skolan åkte jag in till stan och träffade Elita och hennes mor en snabbis,så tog jag och elita en fika. Sen åkte jag hem.

Nu sitter jag här hemma och imon köper jag mina jävla hunterstövlar jag skiter i om jag är helt efterbliven med dom. Men jag har velat köpa dom så sjukt länge. Sen ser man alla på aranäs som har sådanna så jag måste joina.
 



Peace

Inläggets kommentarer
Postat av: moa

ååååååååååååååå marre du ska dö på måndag

2009-08-29 @ 15:26:43
Postat av: marre

stor kärft liten versktad gumman:D

2009-08-31 @ 07:23:00
URL: http://marrelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback