Skola fika sen piknick

Idag var jag i skolan, började klockan 10 och slutade runt 2.
Soft dag.
Efter skolan så fikade jag med Moa och hennes syster,sen kollade vi på lite kläder,sen fick vi idéen att köpa bullar och en dricka och sätta oss vid ån i kungsbacka.

Så vi köpte oss 3 donuts men moa orkade bara äta en,sen köpte vi päronsoda. Satte oss på en brygga vid ån och tjötade, sen pluggade vi natur sen hjälpte jag henne med en spanska läxa som hon har tills imorgon jag tog kvart i 6 tåget hem.

Tack för en rolig dag<3



Får det bli en dagens låt? Jajjemen



Imon är det skola och jag hade tänkt att ha på mig päls, om jag vågar det. Haha. Får se får se:D

Inläggets kommentarer
Postat av: Anonym

Fasen vaad mysig fika !<3

2009-08-28 @ 18:31:25
URL: http://minialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback