Sena bilder

Jag tänkte lägga in lite sena bilder som har skräpat på mobilen i säkert 4 dagar.

Innan europe blev förfesten hos Mathilda

Killarna skötte grillen

Och tjejerna bara slappade och väntade på ciderna

Fast magnus var också en av oss,men han låg i solen och läste dassboken

Efter en lyckad förfest vart vi äntligen på Europe

Jag och Mathilda på europe


Dagen efter vaknade jag upp hos denna bruden och henne var jag med tills klockan slog 8,
sen gick jag till bussen

såhär gick jag, på grund av att jag hade skoskav på varenda tå sen dagen innan.
Så jag snodde ett par strumpor med hjärtan på av mathilda:)

Såhär såg min europe dag ut
Tack(L)

Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback