Igår dansade jag och william till indian musik

Det känns som jag inte uppdaterat på år men jag gjorde det igår.

Igår var jag på Hammerfall det var kul och grymt mycket folk,
speciellt fulla människor och gubbar som satt längst husen med en öl i handen,stackarna. Det var också en tant som blev tagen av polisen,hon grät och grät och dom tvingade in henne i en STOR polis bil med typ rum i? har aldrig sett någon sådan innan,och det hade inte alexandra heller.

När vi hade tagit spårvagnen från stan till mölndal så SPÖREGNADE det,det regnade så mycket och kraftigt att vattendropparna studsade högt tillbaks efter dom snuddat marken.


Alexandra har bilderna,så hon skickar väl dom senare på msn.


Såhär såg jag ut igår



Vart fan är vår värd påväg? är det bara jag som undrar det? Någon måste väl endå hålla med mig om att denna värdlen blir bara skummare och skummare.


Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback