Ogräs och klackskor

Har precis hjälp pappa med att plocka ogräs och betalt fick jag också!

Har ingen aning om vad som händer ikväll ska ta och smsa några snart så min kväll är förhoppningsvis räddad.

Ur gullig kille alltså


 Jag har kollat på skor,och då menar jag skor i denna modellen, Klack och att dom är låga.
Som man kan ha till ett par stuprörs jeans och en tunika, Dom översta kostar 600:- från din sko och dom understa 200 eller något från skopunkten, din sko har en betydligt bättre kvalite än vad skopunkten har,men dom understa är snyggare för dom översta ser mer ut som tant skor.

Så ni som läser detta, vilka skall jag köpa?

Inläggets kommentarer
Postat av: Anonym

nedersta tycker jag! :)

2009-08-13 @ 17:17:20
Postat av: frida

dom understa va mycke snyggare! går dom sönder så får du väll byta dom. ;)

2009-08-14 @ 12:35:37
URL: http://fridamatildajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej,jag gillade också dom mera! får väl hoppas dom håller då:)

2009-08-14 @ 12:44:42
URL: http://marrelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback