Näseblod suger

Urs fy och blä för att blöda näse blod säger jag då, satt och kollade på film knowing,en riktigt bra film.
Men i alla fall,skulle snyta mig för jag är så förskyld så börjar de rinna blod och fyfan har inte blött så mycket på åratal. Speciellt inte näsblod:P

Snart ska jag till kungsbacka, sen träffa danni. Det blev ett tråkigt inlägg för jag är sjuk och jätte tråkig.


Jag vet någon som sprungit in i en vägg minst 50 ggr i alla fall, ibland undrar jag vilka kompisar jag har

Helt slut ui huvudet

aja, nu ska jag dra mig till kungsbacka Puss

Inläggets kommentarer
Postat av: Nikolina

Svar; Tack så mycket, köpt på missäy i nordstan :)

2009-08-10 @ 16:28:41
URL: http://nikolinavanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback