Jag red

Hej bloggen
Efter 3 och ett halvt år satte jag mig på en häst igen. Känslan var obeskrivligt UNDERBAR.

Jag och Danni red ut i mer än en timma, med kraftiga galoppbackar. Jag töltade även för första gången i mitt liv. Och hur kul som helst var det. Så nu vart det bestämmt, en gång i veckan ska jag börja rida nu, med daniela också,som gör allt så mycket roligare. Men det är bra att jag sysselsätter mig med något,och speciellt något som är kul. Så nästa gång vi rider ska vi ta med oss fika och sätta oss vid en sjö i hällesåker med varm oboy och kakor och låta hästarna få vila.

Bilder från ridturen!

Här är jag nervös som fan ska borsta hästen och jag hade inte nuddat en häst på åratal
(mina ben ser jätte skeva ut)

Här hade vi ridit i säkert 45 minuter och hade precis galoperat upp för den branta och långa backen med kurvor,och det gick äckligt snabbt,hur snabbt som helst. När man stod upp kändes det seriöst som man flög fram!

Så var det dags att rida iväg
fotografen är daniela molin

Tänkte tipsa lite filmer när jag endå skriver
         
låt den rätte              knowing                   i skuggan av värmen
komma in
Dom är jätte bra! Så hyr eller ladda ner dom,om ni nu är filmsugna.

Jag ska låna twilight 2 boken av Daniela,gissa vad jag kommer sysselsätta mig med? att läsa twilight(L)



Bryan adams - Never let go

Marre

Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback