Hemma igen

Nu är jag hemma efter att ha kollat på min klasslista och vart i stan.
Klasslistan såg perfekt ut, bara ett litet fel men det nämner jag inte här. Jag är svin nöjd. Men 6 killar i klassen? det funkar inte riktigt haha.


Här är jag emma och min finne.

Ser ni att emma har olika färger på sina ögon? Det var as ballt har aldrig sett något liknande innan.

I alla fall jag mötte elita och emma så åkte vi till redbergsplatsen där stod det säkert 10 polisbilar och säkert 20 poliser. Gais-Öis spela idag så japp det skulle vara bråk.

Vi kollade på meddys match men gick efter 10 minuter för det var så otroligt kallt.
Jag ska snart lägga mig för att gå till skolan imon och jag längtar!
Och mina föräldrar är nog mer taggade än vad jag är dvs

3 block, ett tjockt ämnes block, en kalender och tusen pennor,suddigum och klisterlappar. TACK!

Nu ska jag se på twilight som jag gjort säkert 50000 ggr,och jag LÄNGTAR tills 2an kommer och jag ska gå med daniela har jag bestämt!

Marre

Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback