Hemma efter en rolig dag i skolan

Nu är jag hemma igen,och jag har vart i min underbara skola,med mina underbara klasskompisar och alla underbart snygga killar och mina underbart sköna lärare och en underbart skön dag.

Nu ska jag möta Claudia som vart borta från mig i 3 veckor hate her for that.

I en timma har jag nu stått och klätt på mig och av mig,bytt kläder och hållt på för att jag vet inte vad jag ska ha på mig imon. Det är jobbigt för jag vet inte:( Men det  fixar sig,annars får jag väl gå naken.

Nu ska jag platta håret
M


Inläggets kommentarer
Postat av: Ilona

Det kostar ca 50 kronor, så det blir 300 kr totalt :)

2009-08-20 @ 16:39:26
URL: http://ilows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback