Gårdagen

Jag vaknade såg jag och linn på adam och eva

Men i alla fall vid 2 åkte jag in till stan med moa, vi letade runt som 2 idioter efter kläder vi tyckte om,jag hittade en vit tunika, söt, sen köpte jag en stor frans väska från HM för den lilla duger inte längre, jag behöver en skolväska. Jag hade köpt ett nit skärp på gina innan det och jag såg sedan väskan så jag och moa sprang till gina allt va vi kunde och sen tillbaks till HM som låg på andra sidan på 10 minuter,vi vart helt slut när vi kom tillbaks och vi avlutade det med att köpa cigg.. Sen tog vi en fika på donkan för alla fik var proppfyllda med folk. Sen åkte vi tillbaka med kvart över fem tåget. Sen åkte jag hem och åt grillat med Linn sen la vi oss i mitt rum och langade fram godiset och  såg på män som hatar kvinnor , hur grym film som helst. Det Handlar om att dom ska leta efter en tjej som blivit mördad och en massa, ni måste se den det är lite svårt att förklara om den.
Fodralet ser ut såhär

Jag tvingar er att se den!

Nu har jag precis ätit BOMB frukost, medans linn dushade kokade jag ägg och grejer nu är jag mätt!
Så nu ska jag börja fixa i ordning mig.
Skriver sen puss

Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback