Europe och bortsprugna kompisar

Förkrök hos Mathilda N med allihopa, vi hoppade på halv 9 tåget till liseberg men i mölndal hoppade alex och alex av för alex glömde hennes cider i mathildas kylskåp. Sen var dom borta resten av kvällen för det var så äckligt mycket folk. Jag clara mathilda bt och linn stannade på lisebergsstation för att kissa när vi kom ut var alla andra borta,och borta för resten av kvällen. Under hela europe så letade vi efter våra kompisar men till sist gav vi upp för det gick inte att ringa för det var s många som ringde.

Men till sist då allt var slut vandrade vi mot donken där alla stod förutom lillen och någon annan,jag och matilda bt fick nog och åkte hem och sov! Fast vi stannade på brunnsparken där jag träffade emelie och mina bloggpolare boisofsweden;) HA HA. Jag och bt  tog kvart över ett tåget hem och vaknade klockan ett idag.

Idag ska vi kolla jönsson ligan ,har precis vart i en skoaffär och hittade ett par skor som jag ska köpa på måndag.


Och tjejer ni är så himla bra lägg det på minnet (L)
Tack för ett otroligt grymt sommarlov med er:)


Här dansar jag med en främling,detta var iofs i förrgår men kul var det haha

Ha en bra kväll

Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback