Det här gör mig helt ...

 

Therese någon duktig bloggare från sthlm, hennes blogg kollade jag på mkt innan,helt plötsligt går ja in på startsidan för blogg.se och kollar på dom mest besökta bloggarna där står det Vila i frid, klickar in och kände igen therese,men trodde att det var någon nära till therese som dött,när det var hon själv som dött.
Chockad som fan blir jag och stänger ner sidan och tänkte inte mer på det.
Men dom senaste gångerna jag vart inne på datorn,har jag fastnat vid dom mest besökta och alltid klickat in där.. Det är nog den bloggen som fångat mig mest,så sjukt älskad den tjejen måste vara,tänkte jag. Vilka fina vänner hon har som har tillägnat en blogg och skrivit av sig i den,hennes vänner som gjort massa videosar på youtube bara för denna bruden..
Jag blir så ledsen när jag går in där,jag vågade aldrig ge mig in varför hon dog,tills jag såg en kommentar på youtube från en film där stod det..
Ursäkta mig.. men hur dog hon? R.I.P
svaret var: Hon blev mördad.
Då kände jag hur hjärtat slog ännu snabbare och tänkte va i helvete,jag kunde ju inte bara stänga ner allt och skita i det,jag sökte på google där kom det fram en massa artiklar och stora rubriker...
Jag är helt kall svettig just nu,tro mig.. Jag har läst artikel efter artikel...
Vilka sjuka människor det finns,det är helt sjukt.



klicka på bilden för att komma till den sjukt fina bloggen hennes underbara kompisar har gjort.
Den som kan hålla tårarna inne får en guldmidalj av mig.

Vila i frid Therese, jag var tvungen att skriva ett inlägg om dig.

Inläggets kommentarer
Postat av: linda

håller med dig marre!

va inne på den bloggen deras kompisar hade gjort för henne nyss, så himla fint & sorligt. fattar inte hur man kan me å göra nått så dumt, vissa människor.. stackaren hon som hade hela livet frmaför sig :( <3 rip therese

2009-08-09 @ 00:07:11
Postat av: marre

det är helt sjukt.. :/

2009-08-09 @ 11:32:13
URL: http://marrelj.blogg.se/
Postat av: nella

usch.

jag får ingen guldmidalj iallafall



rip <3

2009-08-09 @ 12:04:52
URL: http://neellla.blogg.se/
Postat av: marre

det är väldigt svårt att hålla tårarna inne! Jag grät som en liten jag vet inte vad iaf!

2009-08-09 @ 12:26:07
URL: http://marrelj.blogg.se/
Postat av: AlexH

varför skulle Nella få en guldmedalj ? :/



Åh jag blir galen på det paret som planerade att göra så therese var femton, dom som gjorde det var inte mycket äldre.

Åh herregud det finns nog många som vill att dom ska lida resten av livet och det lär dom få göra.

2009-08-12 @ 11:17:49
URL: http://minialex.blogg.se/
Postat av: marre

För att den som kunde hålla tårarna inne skulle få enguld medalj av mig, då skrev hon, jag får i alla fall ingen guld medalj.



Jag vet det får jag med!! sånna idioter det finns va

2009-08-12 @ 13:57:50
URL: http://marrelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback