Depp-dag

Idag är jag, ledsen sur arg deppig på allt och allt går bara imot mig hela tiden.
Jag blir alltid anklagad för saker jag inte gjort,och det stör mig mest. Jag får helt enkelt ta skiten själv och ta mig ur den själv. Och Ibland känns det som mina kompisar vill göra det värre för mig än vad det redan är.

Jag har vart hur glad som helst nu sen skolan börjat, men det tvärvände i förrgår,jag försöker skratta men det löser mina underbara kompisar åt mig. Ibland är jag glad att jag har dom. Vad hade jag gjort utan er?
Ni är så otroligt bra,ni får allt att ljusna upp för mig


Idag hade jag
vit tunika
cykelbyxor
jeansshorts
pälsväst

Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde idag på naturkunskapen jag var i samma grupp som Moa och Daniela, vi skratta så JAG låg på golvet pågrund av att jag skulle läsa en text så gjorde jag det med en pedofil röst, sen mitt från ingenstans så fick ja en bubbla i halsen och pedofilrösten ändrades på en sekund till smurfrösten. Haha!

Sen satt jag och sjöng och mina och spelade gitarr trummor och hela tjöret till måns som satt bakom vårat lilla isolerade glasrum, vi orkade verkligen inte jobba vi bara skratta och skratta och skratta.


Det här ska jag ha på mig imon:)
+ ett par svarta jeans:)

Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback