Dansade bugg på en dans sak med massa gamlingar

Jo, vi gick till hamnen där vi hörde musiken från kom inte ihåg vad han hette nu igen torleif eller något sådant,jag tog första steget jag gick in där med matilda och dom andra svansade efter,sen sattes dansen igång allihopa både killarna och tjejerna dansade,det var jätte kul. Vissa dansade på ett sätt och andra på ett annat det vill säga Fidde som hoppade runt bland alla gamlingarna och flörtade lite smått;)

Efter dansen bar det av till Liseberg men då det blev en liten miss att gänget delade på sig, jag sprang till spårvagnen där ena halvan hade hoppat på och dom andra stannade kvar. När vi kom in på liseberg var det inget vidare kul, men sen kom dom andra och hellberg vann stjärnvinst på stjärnvinst och självklart fick alla smaka.

Kvällen slutade med att jag joel bt och edvall gick in på fjortis discot och fulade oss;)
Tack för kvällen mina vänner(L)


Jag och Matilda vid lilla scenen på liseberg


Jag och Joel väntade på dom andra som hade blivit avslängda från tåget,vi roade oss och gjorde hjärtan:)

Skriver lite senare igen. Ha det bra:)

Inläggets kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback