Dålig uppdatering i helgen jag vet

Sorry ! jag har haft så jävla mycket att göra.. Flängt runt i hela verkligen hela göteborg.

I fredags vart vi hemma hos mathilda och tog det lugnt, köpte godis och myste.
I lördags var jag i stan och fikade med Elita, sedan åkte vi hem till mig och kollade på film med min mor sen åkte vi och hälsade på Linn och mange. Sen runt 11 begav vi oss hem.

Här står jag och väntar på bussen hem till mig.

Söndag: Vaknade, åkte till staden och fikade med elita IGEN. Sen åkte vi hem till emma, sen mötte vi hennes kompis. Vi spelade in grymmaste filmen. Som ska läggas in snart!

Inläggets kommentarer
Postat av: dani

snygg väska!

2009-08-31 @ 22:58:39
URL: http://popcornpuss.blogg.se/
Postat av: daniela molin, the real deal

DANIELLA SKA DU HA SMÄLL ELLER?! KOMMENTERA INTE MARRES BLOGG

2009-09-01 @ 18:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback