Comeback


Efter 2 veckor är jag tillbaks! 2 veckor har för min del känts som 2 månader.

Anledningen till att jag jag tog en liten paus,och dels raderade allt på min blogg. Det var för att en del inlägg gav mig flashbacks,vilket ledde till väldigt dåliga kvällar då jag satt i min ensamhet och läste igenom mina super gamla inlägg där bilder fanns till..

Men nu ska jag inte tänka på det,utan detta får väl bli min nya början.
Bloggen nyrensad
Inga bilder eller texter som skär i hjärtat
Allt slarv och alla meningslösa texter.. BORTA.
Nu finns det bara en sak att tänka på och det är
en ny BÖRJAN

En ny början,kan betyda lite vad som helst,inte att jag kommer att ändras som person,utan en ny början för mig. Det är att sluta beskymra sig för framtiden,utan att leva i nuet. Att leva för sina kompisar och sin familj,utan att behöva tänka på sina konsekvenser om killar och annat. Och skolan!  Skolan ska tillhöra min nya början,oavsett vad. Jag har ett motto,som varenda människa har. Jag vet jag har sagt detta tusentals gånger: Jag ska bli plugg när skolan börjar. Plugg och plugg,jag kan inte bli plugg för jag har inte den viljan eller orken. Det enda jag kan säga är att jag ska bli bättre i skolan än vad jag är nu.




Inläggets kommentarer
Postat av: jadu kanske e de jag ?

sikken going =D

2009-08-08 @ 15:40:46
Postat av: Anonym

tack någon

2009-08-10 @ 11:31:32
URL: http://marrelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback